Moselstellplatz Traben Trarbach

Geclaimd door eigenaar
More info icon

• juli 2024

• juni 2024

daar sta je dan voor de slagboom hoorde van mensen zeggen dat het kapot is. je kan op de cp je eigen aanmelden. waarom is er niemand bij de slagboom kunnen niet zo goed lopen. als je weet dat er iets kapot is wordt niet gemaakt. is ons eerste keer en laatste keer hgr Nel

• juni 2024

Fijne Camperplaats aan de Moesel. 2 dagen gestaan met de Camper. Warmwater tbv de douches is weer gerepareerd. Heerlijk gedouched. Hier komen we vast eens terug als we in de buurt zijn. TOP.

• juli 2024

Moselstellplatz Traben Trarbach