Moselstellplatz Traben Trarbach

Traben-Trarbach, Landkreis Bernkastel-Wittlich, Rijnland-Palts, Duitsland

Map
Geclaimd door eigenaar
More info icon

Fijne Camperplaats aan de Moesel. 2 dagen gestaan met de Camper. Warmwater tbv de douches is weer gerepareerd. Heerlijk gedouched. Hier komen we vast eens terug als we in de buurt zijn. TOP.

Nette CP. Kentekenherkenning bij binnen rijden. zelf een lege plaats uitzoeken. Hele ruime plaatsen; gratis stroom (6 amp) en wifi. Diuches alleen koud water momenteel ivm een storing. Mooie plaats direct aan de Moezel

bverwijst

helaas was de douche wederom koud dat is wel jammer als je net gesport hebt dan wil je even lekker afspoelen maar met alleen koud water is dat best wel storend moet helaas in de reviews lezen dat dat vaker gebeurd verder een prima CP waar we al vaker geweest zijn groetjes j&s uit Didam

Over ons

About us image
Welkom aan de Moezel! Mijn naam is Edwin van Dongen en samen met broers en zussen beheren we camperplaatsen en campingplaatsen aan de Duitse Moezel. We zijn van kinds aan met het kamperen grootgebracht en zijn nu alweer 20 jaar actief in het Moezelgebied. Kom naar de Moezel en beleef het prachtige rivierlandschap, authentische natuur, gloeiende wijnbergen, en volop wandel- en fietsmogelijkheden! We hopen je eens begroeten te mogen op een van onze kampeerterreinen.

Moselstellplatz Traben Trarbach