Het is idd een fraaie aangelegde plek in een mooi gebied. Wij kwamen helaas in donker aan en dat was echt donker. En alle 6 de stroomplekken bezet natuurlijk. Jammer. Maar aan te bevelen voor een kort verblijf in een rustige groene omgeving.

• juni 2023

Rustige camperplaats nabij de A61. Alle voorzieningen aanwezig, stroom en water tegen betaling. Goed onderhouden. Plaatsen met of zonder schaduw. Prima voor overnachting. Max verblijfsduur 4 dagen. Jammer dat sommige camperaars (nl) zich er kennelijk niet aan houden.

Anmabo

Prachtige, rustige plek. Gratis! We zijn onderweg en werden wakker van de opstijgende vliegtuigen. Van harte aan te bevelen. 15 min van A61

• juni 2023

• Sprendlinger Straße