super plaats.Vriendelijke eigenaars. niets is hen teveel. lekkere wijndegustie gekregen.Dorpje op 10 min loopafstand.

angelickvg

3 stoelen van de 6 bezet heel rustig mooi uitzicht 1 toilet en 1 douche, zeer schoon zeer vriendelijke eigenaar we vonden de plaats leuk

seb1190

wij stonden hier 7 Mei. wat een dure plek € 5.00 pp voor douchen serieus!!!!. 14 per camper per nacht maar stroom en douchen erbij waren we € 25.00 kwijt veel te duur. de leuke wijn proeverij in het dorp bij een jong gezin, deze was fantastisch!!!! maar hier komen wij niet meer terug.

Weingut Schäfer-Dienhart