Piesport, Landkreis Bernkastel-Wittlich, Rijnland-Palts, Duitsland

wijnproeverij - centrum 50m

• Loreleyblick 20

54498, Piesport, Duitsland
  • € 12,00 • 1 mrt. t/m 30 nov.

Plaats is rustig en goed gelegen, uitzicht op de Moezel, sanitair schoon en voldoende. Kost nu 14 euro inclusief elektra en V+E. Douche 1 euro. graag keer op keer

elzie

Stonden hier op 14 september alleen in het donker, buitenverlichting aandoen was blijkbaar geen optie voor de uitbater, hierdoor was 's avonds niet mogelijk het toilet en de douche te gebruiken, jammer!

• november 2019

We waren in de zomer op het veld. We vonden het erg leuk, leuke operator - stel, niet-concurrerend, schone toiletten, goede douchefaciliteiten, restaurants in de buurt, mooie rondes in de avond op de binnenplaats, we voelden ons zeer comfortabel met Schäfers! De Winzersekt is onze eerste keuze!

• november 2019

HORESTES21

• € 12,00 • 1 mrt. t/m 30 nov.