Deze camping is niks voor campers, veel te druk en te duur, wij zijn naar de struisvogelfarm in Lautzenbrücken gegaan, all-in voor slechts € 18,-- en heerlijk rustig.

Jac-en-Ellen

Ik vind het stom dat je voor alles extra moet betalen. Douchen kost 5ct/15sec, afspoelen met warm water kost extra, WiFi kost extra en dat, voor het feit dat de plaats toch 28 € kost, zoals ik ontdekte.

• september 2021

Grote camping met veelal vaste standplaatsen, maar ook hele mooie plekken aan het stuwmeer. 's Nachts is het roetdonker en konden we de Melkweg heel goed zien. Voorzieningen zijn goed en schoon. Het Westerwald is een mooi wandelgebied.

• september 2021

Welter's Camping