rustige plek , je staat op een grindbak niks te beleven. camping is erg onverzorgd. wel vriendelijk personeel. voor 1 nacht te doen . deze plek staat als topplatz aangeschreven maar dat is het zeker niet.

• november 2022

Goede staplaats, rustig (in November) Douchen tegen betaling, zijn goed en schoon. Supermarkt op 2,5km. Ook Aldi, Edeka + nog 3 Mooi gebied voor fietsen en wandelen.

• juli 2021

Wij waren hier van 11 tot 15 juli 2021 Gastvrije ontvangst. Voldoende grote vakken. Het terrein is met grind verhard. Vakken zijn aardig schuin. Douchen op de camping kost € 3,00

• november 2022

• juli 2021