Wat een prachtige camping. We waren wat laat, maar met alle vriendelijkheid ons toch geholpen. Prachtige grote plekken. Leuk restaurant. Het sanitair in één woord: geweldig! Het meer is mooi en rustig, zonder motorboten

• april 2023

we houden van de camping. Boeking en ontvangst zeer ongecompliceerd. Het sanitair is prima en de kavels zijn groot genoeg. Broodjesservice en een goed restaurant Treibgut. Goede recreatiemogelijkheden en fietspad rond het meer ongeveer 28 km. Prijs kan goedkoper. We zullen terugkomen.

Malu55

zeer nette rustige kamping, sanitair super lux, netjes en schoon. veel vaste plaatsen. Meer is super groot en rustig, geen motor boten gezien, heerlijk om te zwemmen, suppen of kanoën. aanrader, komen zeker een keer terug.👍

• april 2023

Ferienpark Goitzsche