• augustus 2021

Best leuke plek. Geen bewegwijzering aanwezig. Gewoon naar de ReHa kliniek rijden en even naar binnen lopen. Water en elektra aanwezig. Verharde ondergrond en redelijk vlak.

• september 2019

niet te vinden ondanks navi en vragen aan lokalo's

• november 2016

Op zich prima plaats, slechts 2 plaatsen dus aanmelden wenselijk. Aanmelden bij de balie van de ReHaKlinik die je dan de sleutel geven voor de afgesloten en vanaf de weg niet zichtbare plekken. Stroom en water inbegrepen. Erg rustig, ook 's nachts. Chemnitz is de moeite niet waard.

• augustus 2021

• september 2019