• juli 2019

Keurig en schoon sanitair. Personeel heel vriendelijk. Bezetting van de camping is laag en een komen en gaan.

• juni 2019

Prima fietspaden & routes in de omgeving. Routebeschrijving bij de receptie. Dorp op 2 km afstand met restaurantje opplein. Bezoek Gorlitz via fiets pad op 26 km. Voorzieningen zijn Ok. € 9 per persoon, elec. €3 per dag, camper € 0,00 !

• oktober 2017

Zeer mooie appartement gazon met lage bomen. Sanitatie is tip-top, maar alleen geopend tot 21.00 uur. Daarna is er de nacht toiletten in het boothuis. gaande van het vierkant 9 fietsroutes tussen 30 en 55 km lang. Ik wilde alleen maar om te slapen, maar nu blijf ik goed 👍 langer.

• juli 2019

• juni 2019