Ja, je kunt hier de bas horen en soms roept iemand – maar alles is in orde. Ik denk niet dat er iets is om over te klagen. Jongeren moeten en mogen soms feesten. Vindt u dit onaanvaardbaar, rijd dan het bos in - maar pas op: de vogels beginnen na 4 uur te piepen.

• oktober 2022

moest hier om middernacht weer vandaan rijden. veel jonge mensen verzamelden zich om luide muziek te horen en autoraces te rijden. reed heel dicht om de campers heen. veel campers reden daar vandaan. zal hier nooit meer verblijven! ik geef 0 sterren

• oktober 2022

Wohnmobil Sonderstellplätze an der Stormarnhalle/Exer