Hutje-mutje in een rijtje staan zonder struiken of bomen ertussen. Veel vaste gasten. Wij vonden het niet erg om na een nacht weer door te rijden. Sanitair zeer schoon. Winkeltje met ruime keuze in brood en gebak.

• september 2020

Er valt hier niets te klagen, de plaats kan alleen maar worden aanbevolen. Niets ontbreekt. 👍

• juni 2020

De camping is geweldig. Het sanitair is nieuw en zeer goed onderhouden. Het enige dat niet zo fijn is, is dat er veel konijnen op de camping zijn.

• september 2020

• juni 2020