pas na 17.30 welkom, anders wordt je weg gesleept staat op een bord en meer onvriendelijkheid, jammer, wij voelen ons niet welkom.

Piet1961

Grappige plek om te staan, leuk zo tussen de alpacas. Maar verder is er niets, Niet eens een vuilnisbak en geen water. dus volkomen zelfredzaam zijn, dan is het een leuke plek. ze willen graag dat je contant 10euro betaald of in een daarvoor bestemde plek deponeerd.

lisegabe

Mooi plekje, wel een luchthaven in de buurt, maar niet een erg drukke overvlieg route. en het gordijn openen en aangekeken door 6 alpaca heeft wel iets. de prijs is geen 5 euro meer maar is 10 euro geworden. wel erg aardige beheerders. geen faciliteiten.

Alpaka Hof