Geweldige ontvangst! We kregen spontaan een plaats aan het water. Het sanitair gebouw is geweldig, alles is schoon en modern. Voor onze hond was er een hondendouche en een hondenplek. Helaas konden we maar twee nachten blijven omdat we de ferry naar Noorwegen al geboekt hadden. We komen terug!!

cnetjes

Zeer mooie plek, super beheerd. Prachtige locatie, terrasvormig, direct aan het fjord. De beste sanitaire voorzieningen die we ooit hebben gehad. Zeer aardige mensen en een geweldig restaurant direct aan het plein. Absolute aanrader, we komen terug

Fördeferien Bockholmwik