zeer mooie plek voor één of twee nachten, zeer rustig, prachtige omgeving met een wandeling door de velden langs de Werra en naar het nabijgelegen kasteel. Betaling via PayPal mogelijk ter plaatse, anders komt er iemand langs om te innen. Wij en onze hond voelden ons op ons gemak :)

• april 2023

Zeer mooie en rustige plek voor een nacht. Elektriciteit kost extra. Toiletten waren schoon.

• december 2022

Geweldige plek voor een rustige nacht! De caissière komt langs.

• april 2023

• december 2022

Geweldige plek voor een rustige nacht! De caissière komt langs.

Stellplatz Lauchröden