• september 2021

We danken u ook voor de tip, we hebben hier een leuke dag en een rustige nacht doorgebracht. (09/12/2021) Wat sommigen zou kunnen storen, is het grotendeels ontbrekende mobiele telefoonnetwerk (we hebben Telekom).

• augustus 2019

Bedankt oma Uschi voor de tip! Helemaal mooie plek, helaas had het alleen maar geregend. De reis was gewoon verschrikkelijk omdat veel wegen volledig waren afgesloten, maar sinds de Wanderparkplatz dus niets voor.

• juli 2019

Hallo kampeerders deze plek is vol van karakter, ideaal om op reis te blijven alsjeblieft, houd het schoon en geef de twee euro-donaties zodat de winterkampeerders het kunnen gebruiken in het hele land bedankt. Ik hoop dat de plaats die je hebt geopend, je een goede reis wilt met je oma 👵🏻 Uschi

• september 2021

• augustus 2019