• november 2022

Grote parkeerplaats van berenpark.(absoluut heen gaan!) heerlijk rustig. s nachts stonden we alleen en het was donker( vinden wij fijn). toiletten nabij, verder geen voorzieningen

• mei 2022

laat u niet verleiden door foto 3 van rondepon want dat is NIET in Worbis. ik herken het als de camperplek "Unter dem Schafen Stein" in Volkmarsen. De andere foto's zijn wel van de camperplek bij het Bärenpark.

• oktober 2021

Geweldig plek! 's Nachts is het erg rustig, overdag kun je vanaf hier direct wandelen, het berenpark bekijken of de prachtige oude binnenstad met veel restaurants bezoeken. Alles is geweldig

• november 2022

• mei 2022