jJe staat in de achtertuin van het hotel/restaurant,wanneer je niet bent aangesloten bij de Duitse camperplaats betaal je toch €5 voor overnachting ondanks dat je hier een maaltijd gebruikt.Dorp is niks te beleven.

• september 2021

Fijne plaats voor een paar dagen. Heerlijk eten en aardige eigenaar. Er is een hofladen waar je producten kunt kopen die ze zelf hebben gemaakt. Voor de camperaars ingevroren producten die je in het restaurant geserveerd krijgt en dmv warmwater kunt bereiden. Perfect.

• september 2020

We hebben deze parkeerplaats al voor de 2e keer bezocht. Zeer aardige operator, zeer attent, vriendelijk en goed verzorgd! Uitgangspunt voor vele wandelingen en fietstochten. Het eten is hier ook aan te bevelen, overvloedig en smakelijk. We komen graag terug

• september 2021

• september 2020