Dit is een mooie tussenstop voor een doorreis. De plaatsen zijn niet erg ruim, en niet goed berekend op de huidige camper afmetingen. Nadeel is dat er maar 1 waterpunt is.

DeSlotjes

Blij dat je het leuk vond. Realiseert u zich dat dit een parkeerplaats is? wij zijn geen CP. Een drinkplaats is normaal. Er zijn maar weinig plaatsen met meer dan één waterpunt.

Geweldige locatie voor een bezoek aan Bremen, maar te smal en te druk voor ons, elke stoel is bezet. Elektriciteit € 0,70 per kWh. Ongunstige ligging van de grijswaterput direct achter de ingang.

WenC

Prima overnachtingsplek. Mooi betaalsysteem met parkeerkaart. Stroom apart, voor ons 1x € 0,50. Toilet en douche schoon.

KuhhirteReisemobilstellplatz am Kuhhirten