Geweldige plek. Met dank aan het bosbeheer om dit mogelijk te maken. Ik was hier eind mei. Koud maar toch een droomtijd voor de Baltische staten.

Scherzl

wij hebben er vannacht gestaan, toen we aankwamen was het heel druk maar ook heel lekker weer. in de loop van de avond vertrok het merendeel, kampeerders bleven. mooie plek, vuurplaats met hout, schone toilet, prachtige zonsondergang! Helaas kwallen in de zee maar daar had niemand last van.

• juli 2020

Eens met vorige recensies: een erg mooi plekje en geweldig dat ze voor een gratis plek zulke mooie voorzieningen aanleggen. Een leuke plek om na een bezoek aan Italië te gaan staan, het is een half uurtje rijden.

• juli 2020

Parking Im Kiefernwald