m00st

Prima plek om één nachtje te staan. het is een oud kunst-voetbalveld dus je staat lekker vlak. Sanitair is wat verlopen en weinig als iedereen het hok afsluit. je staat wel lekker aan de oceaan. Dorp heeft een super.

• juli 2021

het is een vrij ongezellige plek op een oud voetbalveld met zeer verouderd en rommelig sanitair. we hebben er verder wel goed gestaan. veel vaste campeerders met grote caravans . als we het hadden geweten waren we doorgereden naar Gjogv die een veel leukere camperplaats heeft met mooi uitzicht

• juli 2021

Eidi Camp