Haukkajärvi

Ruovesi, Finland

Haukkajärvi

bij/in het bos - gelegen aan een meer - gelegen in Helvetinjärvi National Park - centrum 19,5km

• Unnamed Road

34600, Finland
  • € 0,00 • 1 apr. t/m 1 nov.

5van 5
  • juli 2019

Langs de weg, recht tegenover de "ingang van het Nationaal Park" is een kleine, zeer mooie baai met ruimte voor ongeveer 10 campers / auto! Campinggedrag is geen probleem! We voelen ons heel goed!

Royalts1989

Alle 2 reviews zien? Koop Campercontact PRO in de app en bekijk alle reviews ook op de website!

• Campinggedrag toegestaan

5van 5

Royalts1989

• € 0,00 • 1 apr. t/m 1 nov.

• Campinggedrag toegestaan