Hele fijne camping! Zeer vriendelijk beheer. Grote plaatsen. Erg rustig. Langs het fietspad Via Allier. WC’s met bril en papier pakken op de gang. Overheerlijke douche. In het weekend is er een snackbar open. Vichy is verrassend leuk!

Sendplan

fijne camping, ruime plaatsen met meestal veel schaduw te kiezen. Sanitair OK. Mooie fietsroute langs Allier door park tot aan het centrum van Vichy. Mooie stad .

Willem27

Wij betaalden €27 voor camper en 2 personen. Vriendelijke ontvangst, goed sanitair, wifi alleen bij receptie. Een voie vert naarVichy vanaf de camping. Er is een zwembad.

Camping de la Croix St. Martin