• april 2022

De eigenlijke CP is wat krap en niet erg uitnodigend. Je kunt mogelijk beter aan de overkant van de weg gaan staan. bij een oude trein. Wij zijn doorgereden naar Job.

• maart 2022

geen loos en water inname mogelijk en toiletten afgesloten. overnachting rustig ,park en water vijver wordt opgeknapt.

• juli 2020

Prima plek ware het niet dat toen wij er stonden er tot kwart voor 4 snachts groepen jongelui op de parkeerplaats elkaar de nieuwste franse hits lieten horen. Helaas niet onze smaak. Gewoon effe pech!

• april 2022

• maart 2022