• april 2019

geen schoon water. geen stroom. geen uitleg over wanneer het open is. vervelend! wel wc kunnen lozen

• december 2018

Dit is een triest, onaantrekkelijk parkeerterrein met een basis servicepunt. Slechts een enkele tik, dus geen zoet water. Tenminste de struiken rond het servicepunt zijn nu verwijderd. Geen stroom tijdens mijn bezoek. Geluid van treinen.

• november 2016

Water was aangesloten in oktober, maar we konden niet vertellen of het drinkwater was of niet. De elektriciteit was helaas uitgeschakeld. Veel ruimte voor tussenstops. Mooie stad, maar plaats zelf was niet in de beste toestand.

• april 2019

• december 2018