Een CP waar je graag wilt komen. Wij staan hier alleen, maar het voelt uitstekend om hier te overnachten. Alles uit de voorgaande reviews klopt nog steeds. let op de toegangsweg blijft smal, maar is te doen voor campers die wat langer zijn. wij zijn 7,5 meter.

• oktober 2022

Rustige plek. De D40 is een smalle en rustige D-weg. Jetons zijn nog steeds niet nodig om water te tappen. Best wel prima uitzicht. Vlak terrein. Wat wil je nog meer?

Henri-Hansje

Zeer mooie plek met een mooi uitzicht als je wakker wordt! Rustige plaats ondanks enkele passages van tractoren.

• oktober 2022

• D40