• november 2019

• juni 2019

We zijn hier al verschillende keren geweest. Het blijft een fijne, eenvoudige en zeer rustige plek om te overnachten. De vogels fluiten en de koeien bellen vrolijk. 18-6-2019 FENT.

• september 2018

Rustige cp, maar geen loosput. Stil klein dorp en de railvelo was alleen op een paar doordeweekse dagen geopend. Niet op zondag. Van 1/7 - 31/8 is het wel dagelijks open. We kregen wel een onduidelijk verhaal over tevoren reserveren. We zijn zonder railvelo ervaring doorgegaan.

• november 2019

• juni 2019