Aire de Camping-Car Issoire

Issoire, Puy-de-Dôme, Auvergne-Rhône-Alpes, Frankrijk

• juni 2024

Prachtige staanplek, leuk plaatsje alle winkels Action Lidell Aldi en aan de overkant fijne supermarkt. Momenteel wordt er wel gebouwd. Wij hebben daar geen hinder van gehad. Alles aanwezig. Meestal snel de legen plaatsen opgevuld, meesten komen te laat

• juni 2024

Mooie plaats, alleen heel snel vol maar dan is er ook nog een parkeerplaats bij de supermarkt. Ik heb geen voorzieningen gezien om water en het toilet te lozen .

wimar

Er zijn 8 ‘officiële’ plaatsen; in het infobord zit een bijna onleesbaar ambtelijke brief, waarin staat dat er 8 plaatsen zijn. Op het asfalt zijn keurig 5 extra vakken belijnd. Hier staan ook regelmatig campers. Enneh, neem niet de moeite Issoire in te gaan. 😣

• Boulevard André Malraux 1

63500, Issoire, Frankrijk