geweldige plek, locatie met alle diensten, ga daarnaast naar de show super goed gedaan met een perfect welkom en veel advies over fietstochten rondom we komen zeker terug

• augustus 2021

• augustus 2020

Aire op harde grond. Goede ontvangst, ruime ligging. prijs per nacht 5 € waaraan 3 € voor elektriciteit en 2 € voor drinkwater moet worden toegevoegd. We woonden de zeer interessante show "Jean from here Ferra le cri" bij (prijs 12 €). We betalen dus niet voor de locatie.

• augustus 2021

• augustus 2020