• juni 2024

Leuke camping met ruime plaatsen. Route er naar toe is veranderd. Op de weg doorrijden tot aan rechterkant vuilniscontainers staan. Daar voorbij links af slaan. Dan een slingerende weg ongeveer 300 mtr volgen. Camping ligt dan links. Heel vriendelijke echtpaar.

Dick-en-Marian

Wat een heerlijke rustige en ruime plek in de natuur en op slechts 2 km van het dorp Allemond. Vanuit hier kun je prachtige bergritten maken (fiets, auto, wandelen). Super aardige en behulpzame eigenaren👍Wij komen graag eens terug.

• juni 2024

Camping Les Bouleaux