na een paar jaar weer voor de 4e keer hier 14,50 met stroom, sanitair is gedateerd maar schoon, prachtige gieren op de berg. we blijven weer een paar dagen

boomkruiper

Wat een heerlijke plek! Super rustig, fijne grote plekken en het dorpje met supermarkt op loop afstand. Het sanitair kan echt wel beter, maar dat hebben we gelukkig niet nodig. Zeker een aanrader!

• augustus 2021

Rustige eenvoudige municipal camping, zoals er veel in Frankrijk zijn. Heel veel schaduw, grote plekken, met picknick tafel. prachtige omgeving. Wandelen, fietsen, allemaal mogelijk. Kleine supermarkt op 300 m, met brood. Sanitair oud maar ok en schoon genoeg.

• augustus 2021

Camping Municipal les Aires