Mooie en rustige lokatie met een prachtig uitzicht. Eigenaar is super vriendelijk. De boerderij en bijgebouwen ogen rommelig en vervallen maar dat mag de pret niet deren! Sanitair eenvoudig en netjes. Ik betaalde €12,- zonder stroom.

• januari 2022

mooi gelegen camping. alles is aanwezig douches,sanitair en stroom. niet een erg luxe camping, eigenaar is erg aardig maar spreekt geen Engels. uitzicht is erg mooi. voor 6 euro per nacht met electra prima! wij hebben er twee nachten gestaan!

• januari 2022

Camping à la Ferme Les Carrets