• september 2019

rustige plek en daar is alles mee gezegt. bij de Sani 1 stroomplek maar dan moet je wel 70mtr kab

• december 2015

Stany & Carina, wij waren hier 2 en 3 Dec 2015, mooie en rustige plaats, je kan rond het meertje wandelen, er zijn barbeque plaatsen aan het meer. In de zomer zijn er drankstalletjes aan het meer. Sani 2x1€ voor 20 min gebruik, water, stroom, wc.

• september 2015

Tjerk en Sjoukje. Leuk camperplekje vlak bij een meertje. Hier is ook een visrestarantje Even verderop kun je overdag aan het meertje staan. super rustig.

• september 2019

• december 2015