Het is prima om het dorp te bezoeken wat de moeite waard is Kleine rustige plek zonder diensten. We sliepen daar en de volgende dag gingen we voor een van de aanbevolen wandelingen. 5 uur mooie rit gelopen.

• oktober 2022

Leuke plek om vandaaruit het dorp te bezoeken. Het is een parkeerplaats met vier vakken zo dicht naast elkaar dat er echt geen vier campers inpassen. Geen enkele voorziening ook niet lozen afvalwater. Het gasbedrijf was op de plaats druk bezig met werkzaamheden. prima voor een nacht en dorpsbezoek.

• april 2022

• oktober 2022