Zeer mooi gelegen CP. Leuk om over de stuwdam te lopen. De klim naar het oude Villerest is ook de moeite waard. We stonden er nog gratis.

Janita60

een super mooie plek met mooi uitzicht op het stuwmeer. sanizuil werkt prima goed de knop indrukken. vieze wc. niet gegeten in het restaurant voor €17 pp een menu.

beja

Ziet er netjes verzorgd uit. Nu wat semipermanente bewoners omdat de slagboom open blijf staan. Wij stonden op de camping en zijn even wezen kijken. Je kon de toiletgroep vanaf de weg wel ruiken. Op zich leuke plekjes. Sommigen met leuk uitzicht.

• Route de Seigne

42300, Villerest, Frankrijk