• maart 2022

We waren hier op 5 maart. De camping is best goed maar de toiletten waren dicht ivm de vorst. We kregen de sleutel van een soort recreatie ruimte maar het toilet ervan was oud en vies. Het plaatsje is een wandeling waard en een bezoek aan het kerkje mag je niet missen

• juli 2021

Prima camping, grote plekken en veel schaduw. Wel raadselachtig waarom op de deuren van het sanitaire geen aanduidingen staan wat er zich erachter bevindt. Je moet de deuren opentrekken om te ontdekken waar wc, douche of wasbak te vinden is. Aardig gezelschapsspel ;-)

• februari 2021

• maart 2022