Sla deze camperplaats over: voor €5,80 sta je heerlijk op de naastgelegen camping 'A la ferme', 10 minuutjes lopen van het centrum van Salers. Voor stroom betaal je 3 euro nogwat extra. Ruim veld. Aanrader!

• september 2019

Salers is ongetwijfeld een van de mooiste dorpen van Frankrijk. De camperplaats zou echter beter kunnen. Veel te dicht tegen een (in het hoogseizoen) drukke straat, geen schaduw en geen service.

• oktober 2018

We stonden hier half oktober. dichtbij het bijzonder mooie dorp Salers. voor parkeren goed genoeg. 3 euro voor 24 uur,maar we zijn doorgereden naar het volgende mooie dorp Tournemire.

• september 2019

• oktober 2018