Camping Les Rives du Lac

Sévrier, Haute-Savoie, Auvergne-Rhône-Alpes, Frankrijk

Goede en nette camping. Tijdens ons verblijf was de warm water boiler stuk gegaan. Hiervoor werden enkele huisjes opgesteld zodat toch gedoucht kon worden. Perfecte oplossing. Mooi gelegen aan meer van Annecy

• januari 2024

wij waren hier in augustus 2023 met onze buscamper. Mooie camping met fijne voorzieningen . Heeeel jammer dat het zo volgepropt werd. Totaal geen privacy op je plek. Ingebouwd tusen veel te grote campers op te kleine plekken. Jammer.

• januari 2024

Camping Les Rives du Lac