Wat ons betreft prima camping om te overnachten. Makkelijk te vinden vanaf snelweg. Wel hoogtebeperking 3.30! plek langs de Rhône. leuk wandelen naar t centrum. Ik had gereserveerd en t verliep vlekkeloos. Zowel caravans als campers als tenten staan hier.

Luc&Jacqueline

Uitstekende camping dit jaar twee keer aangedaan en op de terugreis gereserveerd. Wij waren vroeg om 14.00 u en sloten aan in de rij van 7. Blij dat wij dus per mail hadden gereserveerd. Blij dat je onderweg een goede complete kleine camping kunt aandoen voor maar € 18. ACSI prijs .

Camping municipal Les Lucs