• maart 2020

Hier een nacht gestaan. 5 € betaald in het VVV-kantoor. Elektriciteit is er als je het nodig hebt. We gebruiken alles in de camper, dus ik kan niets zeggen over de toiletten. Maar de plaats is niet gratis, zoals hier vermeld. De nacht was erg rustig

• oktober 2019

CP op grote parkeerplaats. Nauwelijks uitzicht door bebouwing. Supermarkt en horeca praktisch op de CP. Openbaar toilet geen aanrader. Niet slecht, maar ook niet de moeite waard om naartoe te rijden, aangezien je niet verder kunt dan dit dorp (doodlopende weg)

• augustus 2019

Een normale grote parkeerplaats in een wintersportoord! Wie zelfvoorzienend is, is hier niet slecht! Goed uitgangspunt voor wandelingen.

• maart 2020

• oktober 2019