Mooie ruime camping met grote plaatsen. Sanitair is heel goed. Het strandje is niet ver van de camping. Vanaf de camping heb je geen zicht op het meer van Genève. In de avond hoor je wel muziek.

lotus!

Prettige ontvangst bij receptie. We krijgen plaats aangewezen maar kunnen ook zelf mooi stekkie zoeken en no doorgeven. Zeer ruime plaatsen +/- 80 m2. Super rustig en relaxed hier. Geen € 15,- maar € 20,- met Asci, zonder € 23,- 15 min fietsen naar Thonon les Bains

Nog geen foto's

Camping de Saint Disdille