• oktober 2019

12 okt 2019. Aangekomen bij de cp, staat er een "wagen" vol met geverfde tekens en zo te zien lijkt het zijn vaste plek te zijn. Vier grote honden die los lopen erbij. We zijn er 1 nacht gebleven en vd honden iets last. Verder maar niet rondgaan lopen.

• september 2019

De wegen naar deze camping zijn zo steil dat we met name op de D21 bijna niet konden opstaan. Ik zou deze aires nooit aanbevelen voor grotere campers

• augustus 2015

Uitstekende aire met goede privacy in elke plek. Dicht bij de stad en naast de deur naar de camping die slechts 10 euro per nacht of u kunt daar voor 2 euro per stuk douchen. Enige probleem is dat er slechts vier van deze uitstekende plekken, dus vroeg!

• oktober 2019

• september 2019