Ook onze eerste slechte ervaring met deze keten. Plekken door hoge hagen en smalle ingangen moeilijk te bereiken. Stroomkast viel bijna uit elkaar. Waterpunten op onlogische plek. Slagboom werkte niet. Na veel bellen konden we van terrein af.

PieterP

Stonden in de regen voor de slagboom. Om te openen zou je een camping kaart moeten hebben die je in een tweede zuil zou kunnen kopen of opwaarderen. Op deze zuil ondanks betaalpas niet te activeren. Onverrichter zake achteruit en vertrokken.

Aire Camping-Car Park de Viviers, Sud Ardèche