Camperstop Verte Rive

Cromary, Haute-Saône, Bourgogne-Franche-Comté, Frankrijk

Camperstop Verte Rive

overnachtingsplaatsen voor campers, op 50 meter van de naastgelegen camping Verte Rive.

• Rue du Pont 16

70190, Cromary, Frankrijk
  • € 8,40 • 1 mei t/m 30 sep.

Als je van rust houdt is dit een aanrader! Een kleine camping in de natuur met zwem- en kano mogelijkheden. Zeer vriendelijke, belgische eigenaren.

Maasniel19

2 nachten op deze fantastische plek gestaan. Gewandeld, gefietst, gezwommen. 's Nachts is het hier nog echt donker! Erg aardige eigenaren. Kortom: een aanrader!

• augustus 2021

Annbann

Beste Annbann, het spijt ons zeer dat je deze slechte ervaring hebt gehad, maar we begrijpen het niet zo goed. Onze camperplaats was open en we geven iedereen altijd de keuze om de staanplaats of de camping te kiezen. Weet je zeker dat je onze camperplaats bedoelt? We kunnen ons deze situatie echt niet herinneren, laat staan voorstellen. Integendeel, onze camping is de laatste tijd volgeboekt en velen hadden geen andere keuze dan op de camperplaats te gaan staan. Wij staan tot uw beschikking indien u meer informatie wenst. Met vriendelijke groeten, Jan & Heidi, Camping Verte Rive, Cromary

• augustus 2021

Annbann

• € 8,40 • 1 mei t/m 30 sep.