Prima parkeerplaats om de stad te bezoeken maar om te overnachten? Voor camperaars die er geen probleem mee hebben hutje mutje boven op elkaar op een bomvolle reguliere parkeerplaats te overnachten wellicht wel. Wij zijn na stadbezoek doorgereden naar Rosporden.

SjaakB

Prima om een nacht te slapen; heel rustig en de stad en het oude stadsgedeelte te bezoeken. Corcarneau is prachtig!

Darling

Parkeerplaats aan het stationsplein van Concarneau. Het stadscentrum is te voet in ongeveer 10 minuten te bereiken

Aire Municipale