Camping Port Blanc Dinard

Map
Geclaimd door eigenaar
More info icon

Raclet76

Prachtig gelegen camping direct aan het strand. 1,8 km naar het stadscentrum, vriendelijk personeel bij de receptie. Prijs is hoog, met elektriciteit 35 euro. De sanitaire voorzieningen zijn oké, hoewel erg oud. Vul alleen vers water bij met behulp van een oude, vast geïnstalleerde slang.

Womote

Hallo Womote, bedankt voor je reactie! We waren blij u te mogen verwelkomen op Camping Port Blanc DINARD voor een verblijf met uitzicht op zee! Het sanitair is geheel vernieuwd! 👋🏼👋🏼 Wij kijken ernaar uit u opnieuw te mogen verwelkomen voor een toekomstig verblijf met uitzicht op zee! ☀️ Coralie & Arnaud - Beheerders Camping Port Blanc Dinard

leuke camping zo kort aan zee, je hoort continu de golven. sanitair mag wel een update krijgen. toiletten zonder bril en geen toiletpapier is niet meer van deze tijd. leuke fietsroutes in de buurt en via oude spoorbaan fiets je naar het prachtige stadje Dinan.

De-Mulder

Hallo en bedankt voor uw reactie na uw verblijf op Camping Port Blanc DINARD! We zijn blij om te lezen dat u tijdens uw verblijf heeft genoten van prachtige wandelingen met uitzicht op zee! De toiletten zijn gerenoveerd! 👋🏼👋🏼 Wij kijken ernaar uit u opnieuw te mogen verwelkomen voor een toekomstig verblijf met uitzicht op zee! ☀️ Coralie & Arnaud - Beheerders Camping Port Blanc Dinard

Camping Port Blanc Dinard