Een hele mooie en complete camping, ruime sta plekken, restaurant waar je heerlijk kan eten! Zeer complete niet grote camping. Als je met kleine kinderen reist is dit ook een heerlijke camping met zwembad.

geweldig kamperen! 23 euro per nacht in juni

Robbink

mooiecamping inderdaad, maar wat op deze site staat klopt niet qua prijzen, ik heb foto bijgevoegd dan kom je niet voor verrassingen te staan zoals wij. €45 per nacht op 17 en 18 juli 2022. vandaar de foto!

geweldig kamperen! 23 euro per nacht in juni

Camping Domaine du logis