Toen we eind mei 2023 op doorreis waren, hebben we deze aangename omgeving bijzonder gewaardeerd. In alle opzichten met de opmerking van Tony T uit 2018. Hartelijk dank aan de gemeente

PilXav63

stoffige parkeerplaats, deels met schaduw. Water/afvalwater/toilet allemaal bijgevuld en zeer schoon. BOVENKANT!

• augustus 2021

Mooi gelegen mixparking, grijs rustig met grasveld en picknickbank. Gratis loosplaats en water. Kerk is mooi, maar enclos de minste van de drie in de omgeving

• augustus 2021

• Route de Morlaix