• augustus 2021

zeer rustig gelegen camping die ruim I opgezet. sanitair is prima schoon en er is voldoende sanitair in alle vormen (urinoirs, zit-toiletten met bril en zonder bril en zelfs ‘ouderwetse’ hurk toiletten) douches gescheiden van de toiletten, wat wij heel fijn vinden.

• augustus 2021

Wij hebben deze camping bezocht nav een eerdere review en werden verrast door de parkachtige camping met veel ruimte en een bijzonder aardige beheerder en dat voor €15,30 incl. electra Het is zeker een aanrader voor mensen die van rust, ruimte en hortensia’s houden.

• september 2020

Deze camping heb ik al eerder beschreven, een verandering is dat de crêperie permanent gesloten is. Het adres staat ook niet goed vermeld en de navigatie kan niks met “undefined” Het adres moet zijn: Penguilly 29710 Peumerit

• september 2020

Camping de Penguilly