• juni 2019

Dit gaat niet echt door. We keken alleen naar de plaats. Kan je het zeker één nacht doen?

• juni 2019

Echt een leuke plek in een commercieel gebied. Echter, direct aan het water als het er is. We zijn hier niet gebleven.

• juli 2018

Nacht van 24 tot 25 juli 2018. Rustig en stil. Waarschuwing voor parkeren op de toegewezen plaatsen voor campers, omdat sommige automobilisten op de camperplaatsen parkeerden. Dank aan de gemeentelijke politie om deze parking die ons ter beschikking werd gesteld te handhaven .

• juli 2018

• Rue de Pen Lan