• juli 2020

Praktisch als de voorraden en diesel opraken. We voelden ons redelijk veilig; maar is gewoon een supermarkt parkeerplaats. 🤷‍♂️ Verwijdering is gratis, water (120l) kost 2 €. De WoMo kan hier ook gewassen worden met de hogedrukreiniger!

• juni 2018

Als je van Intermarche romantiek houdt, is dit de plek om te zijn. We reden verder.

• juni 2017

Gratis parkeerplaats op een gedeelte van Intermarche parkeerplaats, alleen voor campers. Servicepunt achter de auto wasserette met gratis lozen, 1 euro voor water en 2 euro voor elektriciteit. Gemakkelijk toegankelijk en handig om te winkelen.

• juli 2020

• juni 2018