Onze favoriete plek dit jaar, twee keer verlengd. Heel kalm en ontspannen. Super aardige operator, alle faciliteiten top. We komen zeker terug

Dauky

mooie kleine camping met een aardige receptioniste. geweldig uitzicht op zee op de terrasstoelen. Nieuw gerenoveerd sanitair, zeer schoon. We voelden ons goed. graag weer

Akki69

camping met een prachtig uitzicht over de zee, grote plaatsen, nieuw sanitair en erg schoon. €22,- per nacht voor 2 volwassenen. Vriendelijke eigenaar. 2 mooie stranden met wit zand op 10min lopen. Rustige omgeving.

Camping de Kersiny-Plage